Biroul European al Asociațiilor de Consumatori (BEUC), Asociația Europeană pentru IMM-uri (UEAPME) și Asociația Europeană a Camerelor de Comerţ (Eurochambres) au elaborat un program de formare online, cu scopul de a înțelege și pune în aplicare mai bine legislația europeană privind protecția consumatorilor. Programul se adresează companiilor, în special IMM-urilor, și este disponibil începând cu 21 martie, propunându-și continuarea eforturilor de îmbunătățire a acestei protecții, precum și oferirea unui sprijin în domeniu mediului de afaceri.

Věra Jourová, comisarul european responsabil pentru justiție, consumatori și egalitate de gen, încurajează firmele să se înscrie la acest program de formare, acestea nefiind suficient de informate cu privire la dreptul consumatorilor. Programul va contribui astfel la o mai bună protecție a consumatorilor în întreaga UE.

Accesarea programului în România

Platforma online ConsumerLaw Ready este disponibilă și în limba română, fiind adaptată astfel pentru a răspunde nevoilor fiecărui stat membru. Firmele se pot înscrie la cursuri online sau să ceară sfaturi de la experți. Cursurile se axează pe diferite aspecte ale legislației în vigoare, precum garanțiile, dreptul de a returna achizițiile, informațiile ce trebuie furnizate clienților, opțiuni alternative de soluționare a litigiilor sau modalități de evitare a practicilor neloiale.

Aceasta poate fi accesată la link-ul: https://www.consumerlawready.eu/#country-select-item-555.

Dacă completați formularul beneficiați de următoarele avantaje:

  • Obțineți un certificat în dreptul consumatorilor, acreditat de Comisia Europeană.
  • Dobândiți cunoștințe importante privind dreptul consumatorilor, ajutându-vă să faceți propria afacere mai conformă și mai prietenoasă pentru consumatori.
  • Deveniți parte dintr-o comunitate mai largă a IMM-urilor, utilizând forumul nostru pentru a colabora cu alți oameni de afaceri din Europa.
  • Aveți parte de asistență și consiliere în legătură cu întrebările consumatorilor dvs., în timpul training-uluii sau dacă consultați întrebările frecvente.
  • Studiați în funcție de programul dvs. – faceți un curs online sau participați la o sesiune de formare locală din zona dvs.
  • Aflați cum să rezolvați în mod corespunzător reclamațiile și rambursările clienților.

Pin It on Pinterest

Share This