Serviciul central de informare Europe Direct

vă oferă:

  • răspunsuri la întrebări cu caracter general legate de UE
  • îndrumări către cele mai bune surse de informaţii/consiliere şi date de contact (la nivel european, naţional sau local)
  • infomaţii despre drepturile şi oportunităţile dumneavoastră în calitate de cetăţean al UE, precum şi despre exercitarea acestora (cum să obţineţi un permis de şedere sau recunoaşterea calificărilor profesionale în alt stat membru, cum să depuneţi reclamaţii cu privire la produse nesigure etc.)
  • informaţii de specialitate (dacă este necesar)
  • expedierea gratuită a anumitor publicaţii UE

Pentru a contacta serviciul central de informare Europe Direct:

  • telefonati gratuit la nr. 00 800 6 7 8 9 10 11, intre orele 9.00 -18.00, în zilele lucrătoare, sau
  • completati formularul on-line disponibil la adresa:

(În mod normal, veţi primi un răspuns în aproximativ 3 zile lucrătoare. Totuşi, răspunsurile mai complexe ar putea necesita mai mult timp.)

Operatorul vă va răspunde în limba engleză, dar puteţi cere să vi se facă legătura cu un operator cu care să puteţi vorbi în orice altă limbă oficială a Uniunii Europene.
În cazul în care doriţi ca reprezentanţii centrului să vă contacteze, puteţi solicita serviciul de apela¬re inversă prin sms, prin trimiterea unui mesaj text la +32-472-6 7 8 9 10 cu menţiunea „Sunaţi-mă”, sau opţiunea „apelare inversă programată”, prin completarea unui formular special, disponibil pe pa¬gina de internet a Comisiei Europene.

Centrul de contact Europe Direct poate fi apelat între orele 9.00 – 18.00 CET (în zilele lucrătoare). În afara programului, puteţi lăsa un mesaj vocal. Informaţiile primite sunt gratuite, la fel ca şi cea mai mare parte a apelurilor telefonice, cu excepţia unor operatori şi cabine telefonice şi hoteluri care taxează totuşi apelurile de tipul 00 800.

REȚELE DE INFORMARE ȘI CONSILIERE ALE UNIUNII EUROPENE

Tineri

Piața muncii

Cetățeni

Consumatori

Întreprinderi

Cercetători

Cultură

Pin It on Pinterest

Share This